Tuesday, March 9, 2010

Oliver Korritke


Ich war am Sonntag beim Illustratoren-Stammtisch in Münster. Wir hatten einen kleinen Karikaturen-Workshop. Neben kleinen Übungen ist dann diese Karikatur von dem Schauspieler Oliver Korritke entstanden. Okay, das geht besser, und ich finde er sieht ein wenig wie Jesus aus. Ein wenig sehr. Aber auf alle Fälle war es ein grosser Spass.

Leider habe ich im Moment nicht so richtig Zeit mein Skizzentagebuch weiterzuführen. Im Moment gehen mir andere Dinge durch den Kopf, die abgearbeitet werden müssen.

-------------------------------------------------------------------------------------------

I was at the Illustrator's-Table in Münster on sunday. We had a small Caricature-Workshop. Besides a bit practise, we had done a caricature of german actor Oliver Korritke. Okay, it could have been done better and I think he looks on my caricature a bit like Jesus.... A bit more like Jesus. But it was great fun doing it.

Sadly, I have not really the time to do my Sketch-Diary at the moment. There are other things in my head, I have to work on.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...