Sunday, August 30, 2009

Bärenmüde/Sleepy like a bear

Heute war ein etwas müder Tag. Klar, nach dem gestrigen Hexenschuss ist das logisch. Trotzdem mache ich meinen täglichen Skizzentagebucheintrag. Der Rücken schmerzt auch nichtmehr arg. Ich wollte zunächst eine Katze machen. Aber meine Mutter schlug Bär vor. So, hier ist der liebe Bär für meine liebe Mutter!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Today was a sleepy day. Of course, one day after my lumbago is this logical. Anyway, I do my daily sketch-diary-entry. My back still hurts, but not so awful like yesterday. Firstly, I wanted to draw a cat, but my mom had the idea, that I should draw a bear. So, here is a lovely bear for my lovely mom!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...